چگونه رنگ آمیزی ساختمان انجام دهیم؟

اموزش رنگ آمیزی ساختمان

چگونه رنگ آمیزی ساختمان انجام دهیم؟

اموزش رنگ آمیزی ساختمان

  • ۰
  • ۰

در قسمت 1 این وبلاگ دیدیم که چگونه نمایش یک ساختمان دقیقاً همانطور که در زندگی واقعی به نظر می رسد می تواند تصویری غیر واقعی ایجاد کند. من اشاره کردم که چگونه نقاشی ساختمان ها با خطوط خشن و مستقیم تصویری ناراحت کننده برای بیننده ایجاد می کند و تکنیک هایی را برای جبران آن پیشنهاد کردم. هنگام نقاشی سازه های دست ساز و قرار دادن آنها در بافت، با مشکل دیگری روبرو خواهید شد: لبه ها. در طبیعت، مگر اینکه چیزی در حال حرکت باشد، مانند ابرها، آبشارها و فوم مناظر دریایی در حال سقوط، تمام اجسام ساکن دارای لبه های سخت هستند.

به عنوان مثال، در دنیای ماکرو، وقتی یک ردیف از گیاهان همیشه سبز را در پشت ردیف دیگر می بینیم، می توانیم تخمین بزنیم که ردیف دوم از ردیف جلو چند یارد عقب است. مغز ما میدان عمق را به روش خود تفسیر می کند. این حس عمق بدون تردید باقی می‌ماند، و لازم نیست هیچ لبه‌ای را دستکاری کنید تا اشیا طوری به نظر برسند که گویی در حال عقب‌نشینی هستند. در یک نقاشی، بازی با توپ متفاوت است!

مرجع عکس نقاشی ساختمان
مرجع عکس
در عکس ها و در دنیای واقعی، ساختمان ها همیشه لبه های سختی دارند. اگر پشت ساختمان شاخ و برگ یا تپه ای وجود داشته باشد، لبه های سختی نیز خواهند داشت. هواپیماهای تحت اشغال این عناصر با هم رقابت خواهند کرد. به همین دلیل است که ما باید لبه‌ها را در صفحه بعدی دستکاری کنیم - صفحه‌ای که در پشت ساختمان است - بنابراین ساختمان به نظر می‌رسد که جلو می‌آید و میدان عمق را به روشی توهم‌آمیز به دست می‌آوریم.

  • ۰۰/۰۹/۲۹
  • نقاش ساختمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی