چگونه رنگ آمیزی ساختمان انجام دهیم؟

اموزش رنگ آمیزی ساختمان

چگونه رنگ آمیزی ساختمان انجام دهیم؟

اموزش رنگ آمیزی ساختمان

  • ۰
  • ۰

رنگ بیرونی نه تنها وظیفه زیبا جلوه دادن خانه شما را دارد، بلکه باید سطحی از محافظت و ضد آب را برای زیرلایه دیوارها ارائه دهد.

نوع رنگی که انتخاب می کنید به میزان قرار گرفتن در معرض عناصر دیوارها و سطحی که رنگ می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، رندر، روکش فلزی و سایر روکش های خارجی هر کدام به پرداخت های متفاوتی نیاز دارند.

به طور کلی، برای دیوارهای بیرونی شما به یک رنگ بنایی با کیفیت خوب نیاز است. این نوع رنگ برای سنگریزه، گچبری، رندر سیمانی، سنگ و آجر مناسب است.

رنگ بنایی در سطوح صاف و بافتی عرضه می شود و در طیف وسیعی از رنگ ها موجود است. رنگ بافت به پوشاندن ترک‌ها و سطوح بسیار ناهموار کمک می‌کند، در حالی که پرداخت‌های صاف برای مناطق بزرگ آسان‌تر است.

در مورد روکش چوبی، رنگ چوب یا لکه ضد آب مورد نیاز است. قلع را از نظر مناسب بودن با پروژه خاص خود بررسی کنید. شما همچنین باید چوب را آستر کنید (مگر اینکه رنگی که انتخاب کرده اید ترکیبی از آستر باشد یا خلاف آن را بیان کند).

در Farrow & Ball، شما می‌توانید از 2 روکش برای کارهای چوبی و فلزی بیرونی خود انتخاب کنید، یا پوسته تخم مرغ بیرونی، یک روکش صاف و زیبا، یا Full Gloss برای آن ظاهر سنتی. پوسته تخم مرغ خارجی ما یک فرمول منعطف غنی از رزین است که به آرامی با آب و هوا منبسط و منقبض می شود تا از پوسته پوسته شدن، پوسته شدن و محو شدن تا شش سال جلوگیری کند - مانند Full Gloss. سنگ تراشی به پرداخت متفاوتی نیاز دارد - اساساً چیزی که ما آن را با رنگ نسبتاً درخشان نمای بیرونی می نامیم، یک روکش مات دوست داشتنی (درخشش 2٪) که ترکیبی عالی از قابلیت تنفس و مقاومت در برابر آب دارد. دارای نفوذپذیری بخار آب کلاس 1 است، تا 15 سال در برابر پوسته شدن، پوسته شدن و محو شدن رنگ مقاوم است. اودانل می گوید.

  • ۰۰/۱۰/۰۱
  • نقاش ساختمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی